HTML

Sport,mozgás,diéta avagy a női lelkek

Friss topikok

  • brit0214: Köszönöm a kommented!:) Természetesen tudom,hogy hatalmas odafigyelést igényel a kettlebell!! :)) (2012.08.22. 18:07)
  • taktimi: :)) (2012.08.13. 19:12) TermiNatrix....

Címkék

anyuka (1) diéta (3) életmód (2) fogyás (1) futás (1) hízás (2) mozgás (2) sport (3) torna (1) Címkefelhő

Archívum

Ha ma nem izzadok meg holnap a könnyeim áztatnak majd....

2012.08.13. 21:24 brit0214

sport.jpg

Megkaptam a legelső történetet,amit nagyon szépen köszönök!!!!

Itt szerencsére nem volt komoly lelki válság mivel egy kemény,gyakorlatias hölggyel állunk szemben:)) Adott egy fantasztikus NŐ,édesanya aki szeretne minél fittebb és egészségesebb lenni anélkül,hogy közben átesne a ló túlsó oldalára. Egy pozitív történet következik :

"Visszamegyek Ádám-Éváig, hogy teljes legyen a kép :) Mindig 55-58 között mozogtam, de 2010-ben amikor abbahagytam a tabiszedést, mire terhes lettem, röpke 2 hónap alatt, bespeizoltam, felmentem 62 kilóra. Terhesség alatt +17 kilót szedtem fel, csak egy paraszthajszál választott el attól, hogy ne 8-assal kezdődjön a súlyom. Emlékszem, az volt a cél, hogy ne legyek nehezebb a férjemnél, na az utolsó hetekben már tukmáltam rendesen kajával :) Aztán megszületett a kislányom, és 5-6 hónapos korára már csak 60 kiló voltam, a szoptatással nagyon mentek le a kilók, annak ellenére, hogy megabrutál módon zabáltam (esténként egy tábla csoki, stb), és nem edzettem semmit sem. Aztán elkezdődött a hozzátáplálás, na itt lehetett volna egy kis eszem, és ahogy egyre kevesebb anyatej fogyott, én továbbra is zabáltam, és nem edzettem, úgyhogy decemberre felhíztam 65 kilóra. Na januártól kezdtem először Rubint Réka tornával, napi 20 perc, igazából arra volt jó, hogy megszokássá váljon az, hogy mozgok. Az első 3 kiló szerintem nem is az enyém volt, mert olyan gyorsan lement, mintha csak letettem volna egy szatyrot. Aztán 62 kiló voltam, amikor jött az Insanity,(intervall edzés szerk..) 58,5, amikor az Asylum,(Insanity folytatása ..szerk.) és most vagyok 57.   Eddig nem volt diéta semmilyen formában, viszont mostanában kezd leesni, hogy az utolsó kilók a legragaszkodóbbak, úgyhogy muszáj lesz valamit kezdenem ezen a fronton is, csak még azt kell kitalálnom, hogy mi az, ami tartható még nekem is :) Szóval nálam inkább egyrészt csak kényelmi kérdés volt, hogy ne kelljen egész nyáron behúzott hassal flangálnom még itthon is meg az, hogy inkább a tudat piszkált, hogy lehetnék jóval vékonyabb, akkor miért ne legyek...ja és persze arra,hogy ha 65kg maradtam volna,akkor mi lett volna ha jön a kistesó??!! :) ,,

Várom a további történeteket akár a legproblémásabbakat is! Bátran csajok!! Sokan okulhatunk egymás igazi,megtörtént sztorijaiból. Ez nem fikció hanem a valóság...

ozike015@gmail.com

Természetesen ahogy ígértem folytatom(kiegészítem) a saját tapasztalataimat is és jönnek a tudományosabb cikkek is.) És ne feledjétek!!         “Ha ma nem izzadok meg, holnap a könnyeim áztatnak majd.”

Szólj hozzá!

Címkék: sport életmód diéta hízás mozgás anyuka

A bejegyzés trackback címe:

https://terminatrix.blog.hu/api/trackback/id/tr54710845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása