HTML

Sport,mozgás,diéta avagy a női lelkek

Friss topikok

  • brit0214: Köszönöm a kommented!:) Természetesen tudom,hogy hatalmas odafigyelést igényel a kettlebell!! :)) (2012.08.22. 18:07)
  • taktimi: :)) (2012.08.13. 19:12) TermiNatrix....

Címkék

anyuka (1) diéta (3) életmód (2) fogyás (1) futás (1) hízás (2) mozgás (2) sport (3) torna (1) Címkefelhő

Archívum

2012.08.21. 16:56 brit0214

Közkívánatra I.rész...edzéseim

Igaz,hogy kértetek darab és széria számokat is,de úgy döntöttem,hogy készítek fotókat is hozzá és konkrét edzésként rakom majd fel szépen lebontva a félreértések miatt!! Így csak nagvonalakban írok:) Holnap jöhet a kaja:))))

Nálam az edzések csoportokra vannak osztva. Vannak a kötelező dolgok és vannak a változók mivel hisztis nő vagyok és mindent megunok nagyon hamar:))):))

A fő edzéscsoportom a súlyzós edzés amit két illetve három részre osztok.

1.)Lábedzés: A súlyzós edzések királynője! Nem lehet anyázás nélkül csinálni. Fáj,szenvedsz,még jobban fáj de megéri.Nem hazudok közel 2órát képes vagyok erre áldozni!! Ez az -az edzés amire mindig komolyan rákészülök!! Többet eszem előző nap .Megteremtem a nyugodt körülményeket stb....ezt nem lehet félvállról venni!!!! A lábedzés nagyon fáj és fáraszt! Ha valakitől azt hallom,hogy lábedzés után még elment futni akkor én csak mosolygok,hogy -anyukám akkor ez minden volt csak tisztességes edzés nem....Ezután képtelenség még  embernek is lenni,nemhogy futni!! Kerek popsi titka!!!!!!!! Nem 20percig kell feltolásokat csinálni négykézláb!!!! Hanem egy ilyen edzés után tükörbe nézni másnap!! Na az lesz a szép popsi:)))

2.)Felsőtest edzés: Itt nem különítek semmit! Has és és minden más egyben van ,ugyanis csak szeretném formába tartani magam,valamint az arányokat javítani. Itt fekvőtámasz,tolódzkodás ,francia rúddal bicepszezés,triszepsz ,lehúzás és fekvenyomás,hogy dolgozzanak a nagyizmok amik ugye a legnagyobb kalória felhasználók:))

Néha van 3. is az egy teljes testes átmozgató edzés szintén súlyokkal:)

Változó edzések: Ilyen a kettlebell,Insanity,futás..

Ezeket az edzéseket a hangulatom és aktuális állapotom szerint variálom. Na meg nehogy megunjam a dolgot.)

A kettlebell a valaha volt legjobb izomátmozgató edzés (nekem)!!! Nagyon jól átnyújt mindent,kiadós kardió is ha megfelelően van végezve. Valamint a legnagyobb előnye,hogy piszkosul erősít!! Szó szerint!! Egy kettlebell edzés utáni következő edzésemen,sokkal több súlyt bírok el,erősebb-kitartóbb vagyok.

Az insanity egy szuper intervall program!!! Heti 1-2x csinálok belőle egy-egy edzést. Állóképesség,kardió ezt hozza nekem.

Futás: A lelkemnek kell a heti 1-2futás. Régen többet futottam,csak sajnos hála a testalkatomnak felsőtest nagyon levékonyodott és a hát a melleim is elhagytak...nem akarom áltatni önmagam soha nem lesz szilikon mellem!! Anyuka vagyok,átlagos nő vagyok akinek abból kell gazdálkodnia amije van! És nő akarok maradni,cickókkal és formás popsival. Nem nem fogok terembe járni sem,mert gyerek és munka mellett nekem lehetetlen!! Itthon oldok meg mindent. És igen van mikor két felhúzás között a lányom jön,hogy éhen hal,vagy nem érti a matek házit.... Egyszerre kell megoldani több dolgot. Nem tudom szétválasztani és nem is akarom. Szóval a futást leredukáltam elég rendesen,hogy arányba kerüljenek a dolgok. Én vagyok az a típus akinek egy kiadós nevetéstől is leszálkásodik a hasa viszont a combja meg kiül a kispadra edzés közben! Mintha nem is dolgozna!!!!

Nem akarok visszamenni Ádámig és Éváig mert soha nem lenne vége a dolognak. A lényeg az,hogy próbáltam már mindent amit ember csak próbálhat több kevesebb sikerrel..

Az adataim :160cm vagyok. Körte és homokóra kutyulék. Genetika szerint széles csípő nagy popsi és egy nagy adag cici jelmez/jellemzett. Ez az "alapanyagom". Ugye azt nem kell magyaráznom,hogy mindannyian mások vagyunk. Más a testalkatunk,mások az izomtapadási pontjaink más a testünk reakciója egy és ugyanaz edzésre.

Szóval mikor jött a "bekattanás" (sport,sport és még több sport...) ugyanolyan vágyakkal indultam neki mint bárki más. -Kérek szépen egy kocka hasat,két hosszú vékony őzike lábakat,nagy ciciket és formás kerek popsit...upsz majd elfelejtettem egy adag formás és izmos kart és vádlit is kérnék.... így zajlott le a fejemben. Erre a valóság persze teljesen mást mutatott.

Így első lépésben határozd meg,hogy mit szeretnél?? Mik a terveid a testeddel? Ha megvan ismerd ki!!! És úgy edz! Fitnesz modell akarsz lenni??? Vagy csak dögös-csinos nő?? Lényeg,hogy te tudd!! hogy mit szeretnél. Mert ha te sem tudod akkor mégis ki?? Az elégedettség csakis akkor fog jönni ha megvan a cél amit egyszer majd elérsz:)   Én karcsú,feszes,formás akartam lenni de NŐ! maradni. Erre nekem ez a típusú edzés vált be.

Erős  súlyzós edzések amikor mindent kiadok magamból valamint kettlebell és Insanity kardióként és futás a lelkemnek:)

Nálam így teljes a kép:)))

A kép pedig igazi valós,edzés után megnézem jól viselkedik-e a gyerek kép:)) Ami után rohanok főzni!!! :-DDDIMAG0069.jpg

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://terminatrix.blog.hu/api/trackback/id/tr284724242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csabi. 2012.08.22. 10:15:52

grat. mivel a kettlebell a törzs izmait erősíti, és a többi változás (végtegok) "csak" mellékhatás, ezért a gyarkotlatoknál a gerinc tartása iszonyat fontos, végig meg kell tartani a természetes görbületeket (ágyéki szakasz homorulata), különben a csigolyák nyírják a porckorongot, és hosszú távon gondok lehetnek. tükörben oldalnézetben folyamatosan ellenőrizni kell a gerincet.
az izmok eredési és tapadási pontjai mindenkinél ugyanazok.

brit0214 2012.08.22. 18:07:49

Köszönöm a kommented!:) Természetesen tudom,hogy hatalmas odafigyelést igényel a kettlebell!! :))
süti beállítások módosítása